Klachtenprocedure
Deze klachtenprocedure bevat informatie over hoe u uw klacht kunt indienen en binnen welke termijn u een reactie van ons kunt verwachten.
Wij nemen elke klacht serieus en streven er dan ook naar om tot een bevredigende oplossing te komen.
- Indienen van een klacht. Om uw klacht zo snel en goed mogelijk te kunnen beoordelen vragen wij u tenminste de volgende punten mee te nemen.
- Naam, adres en woonplaats
- Datum van uw schrijven
- Een duidelijke beschrijving van uw klacht, eventueel met een kopie van voorgaande correspondentie
- Behandeling van uw klacht.
- Binnen twee werkdagen wordt een bevestiging van ontvangst verstuurd waarin de klachtafhandelingsprocedure wordt vermeld. Wij streven er naar binnen 14 werkdagen een inhoudelijke reactie te kunnen geven.
- Degene die uw klacht behandeld kan u tijdens de procedure vragen om extra informatie.
- Het managementteam en betrokken medewerkers hebben bij de afhandeling van de klacht een geheimhoudingsplicht.
- Binnen A plus opleidingen ziet een externe instantie ( De Vier Punten Groningen vof, hierna te noemen DVPG) , in persoon dhr. J. Nieuwenhuis toe op de naleving van de klachtenprocedure.
- De klacht en de klachtafhandeling worden digitaal gearchiveerd en minstens één jaar bewaard.
- Klachten worden uitsluitend schriftelijk ingediend:
A plus opleidingen
Afdeling: klachtafhandeling
Boumaboulevard 71
9723 ZS Groningen